![Visuel 2 Resized](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/visuel-2_resized.jpg?w=260&rev=a82d56c8a7b84ce4a18ee0f28debfbf5&hash=56CF3DD83804869FAE30F0E153AD3384553DB4D2 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/visuel-2_resized.jpg?w=320&rev=a82d56c8a7b84ce4a18ee0f28debfbf5&hash=29B762CF11DAF5475263423D158616F89C70D122 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/visuel-2_resized.jpg?w=660&rev=a82d56c8a7b84ce4a18ee0f28debfbf5&hash=7A43CA63CC61CA57068F1488F47E0D43012DE658 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/visuel-2_resized.jpg?w=700&rev=a82d56c8a7b84ce4a18ee0f28debfbf5&hash=AE017EA1083C321EBB2A3D68FF1A23111CFBD09B 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/visuel-2_resized.jpg?w=810&rev=a82d56c8a7b84ce4a18ee0f28debfbf5&hash=8140D0D94824565DECCF658CCBF2CD004CDB21C2 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/visuel-2_resized.jpg?w=910&rev=a82d56c8a7b84ce4a18ee0f28debfbf5&hash=647B77EB8D1236F4722469735D3FE9A806CFF85E 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/visuel-2_resized.jpg?w=1170&rev=a82d56c8a7b84ce4a18ee0f28debfbf5&hash=EE6B943F8242AE8203834B64DF747FFCA32F4349 1170w)
Ljepota u pokretu
L'Oréal Paris je duhovno dijete znanstvenika Eugènea Schuellera čija jedinstvena opsesija znanstvenim napretkom od tada do danas pomiče granice ljepote. 110 godina inovativnog znanstvenog istraživanja od tada, L'Oréal Paris ponosno predstavlja paletu visoko naprednih proizvoda za ljepotu koji su sigurni za upotrebu i klinički dokazano djelotvorni. Stvaranje, formulacija i usavršavanje naše kolekcije sastojaka iziskivalo je godine rada - Ceramide R za Elseve Total Repair njegu kose, Mexoryl SX - naš vlastiti i ekološki osmišljeni sustav UV-filtracije te Pro-Xylane - održivi "zeleni" šećer protiv znakova starenja - inovacija u našoj slavnoj liniji proizvoda za njegu kože Refitalift Laser.
Potraga za odgovornom inovacijom dio je naše DNK, a L'Oréal Paris nastavlja sa svojom korporativnom politikom društvene odgovornosti. Od 1989. - 14 godina prije no što je to postala zakonska obveza u ovoj industriji - prestali smo ispitivanje ijednog našeg sastojka na životinjama i prešli na Episkin - inovaciju kojom osiguravamo sigurnost proizvoda. Ovaj, rekonstruirani model kože, rezultat je više od 30 godina znanstvenih istraživanja u L'Oréalu i stručnost u uzgoju tkiva. To je vrijedan alat za razumijevanje najdublje skrivenih mehanizama biologije kože, a da pritom ne moramo ozlijediti nijedno živo biće.
Što donosi budućnost? Nastavljamo s inovacijama, odgovorno, trenutačno nastojeći zamijeniti sve naše bočice šampona recikliranom plastikom koja se može dalje reciklirati i to do kraja godine.
![Revitalift filler s hijaluronskom kiselinom](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/rvt-filler-hyaluronic-acid-serum-flatlay-06.jpg?w=260&rev=b1503de8a7614681bad6144d015e97d6&hash=C5FD6106C36CC2DA51307E51E799D588EE1672B3 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/rvt-filler-hyaluronic-acid-serum-flatlay-06.jpg?w=320&rev=b1503de8a7614681bad6144d015e97d6&hash=B0764702ADEC364F26499E73C1B7BF1E655EE0E5 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/rvt-filler-hyaluronic-acid-serum-flatlay-06.jpg?w=660&rev=b1503de8a7614681bad6144d015e97d6&hash=23B25625D9F9F352C571CBD0744BCBB514A066A1 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/rvt-filler-hyaluronic-acid-serum-flatlay-06.jpg?w=700&rev=b1503de8a7614681bad6144d015e97d6&hash=5D268DBDA14F2E0382E4427813AD67C48F322F0D 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/rvt-filler-hyaluronic-acid-serum-flatlay-06.jpg?w=810&rev=b1503de8a7614681bad6144d015e97d6&hash=E1B92C31EA2487D8D49B450F14D96E49C251EF53 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/rvt-filler-hyaluronic-acid-serum-flatlay-06.jpg?w=910&rev=b1503de8a7614681bad6144d015e97d6&hash=CE15F07CFE6ACA2D2C1EA63A800132660AE5BDB4 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/rvt-filler-hyaluronic-acid-serum-flatlay-06.jpg?w=1170&rev=b1503de8a7614681bad6144d015e97d6&hash=DC839A40C22813D4B746E812341441037941266F 1170w)
Ljepota koja nadahnjuje
Ikona francuske ljepote diljem svijeta, L'Oréal Paris predstavlja ljepotu u njenim najrazličitijim oblicima. Vjerujemo da ne postoji vizija ljepote "jedna mjera za sve". Naprotiv, ljepota je univerzalno jedinstvena. Slavni L'Oréalov "Dream Team" čine ambasadorice svih podrijetla i povijesti, uključujući i filmske ikone i osobe iz svijeta mode i glazbene industrije. Te iznimne žene su međunarodne glasnogovornice marke. One odražavaju raznolikost naših kupaca. U kulturi opsjednutoj mladošću, gdje se starije žene osjećaju nevidljivima i nevažnima, L'Oréal Paris se udružio s britanskim Vogueom pri izdavanju "ne-broja", izdanja iz 2019. koje naglašava zašto dob ne bi smjela biti problem.
Francuska kultura pokreće stvaranje proizvoda u L'Oréalu Paris, ali ne samo to. U pozadini kozmetike, brend je izraz pariške slobode duha i postao je istinski partner ljepote na više velikih događanja. Od 1997., L'Oréal Paris je službeni stilist - partner prestižnog filmskog festivala u Cannesu, gdje svoju vrsnost u uljepšavanju daje na raspolaganje filmu. Osim toga, svake godine mi iza pozornica Pariškog tjedna mode, iza pozornica stvaramo ljepotu. Kao marka usredotočena na potrošača, mi i velika francuska događanja pretvaramo u prigodu za razmjenu naše stručnosti na području ljepote s publikom. Demokratizacijom ljepote na Pariškom tjednu mode, jednom godišnje održava se revija L'Oréal Paris - prva modna pista otvorena za svakoga.
![Visuel 4 Resized](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/visuel-4_resized.jpg?w=260&rev=48dfb885591343dab25aca9b73e8442f&hash=FE3E4227F9EE7C8C43FE9C8B819FF9FD3A1A4D24 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/visuel-4_resized.jpg?w=320&rev=48dfb885591343dab25aca9b73e8442f&hash=0B8F375117B0C2E91046C7FCB0CEC5FB6DDD1D57 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/visuel-4_resized.jpg?w=660&rev=48dfb885591343dab25aca9b73e8442f&hash=3D374268A91587B5D0C1039CBEBE7267732B4E4D 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/visuel-4_resized.jpg?w=700&rev=48dfb885591343dab25aca9b73e8442f&hash=5FDABAA3AEE290D99ADC92D7D599E3E4EA3631BF 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/visuel-4_resized.jpg?w=810&rev=48dfb885591343dab25aca9b73e8442f&hash=53FC7197201480AC4B4DBF343942345228125223 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/visuel-4_resized.jpg?w=910&rev=48dfb885591343dab25aca9b73e8442f&hash=CFF4182AEA46F1FA2772FFCA1575FF419D1B415A 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/visuel-4_resized.jpg?w=1170&rev=48dfb885591343dab25aca9b73e8442f&hash=16DE69EFD151E1473F6C0C045E7D4F196C409463 1170w)
Ljepota je moć
"Jer ja to zaslužujem."
Približavajući luksuz svakome, ove četiri jednostavne riječi postale su prepoznatljiva deklaracija ljepote i samobitnosti. S ovom krilaticom L'Oréal Paris iskoračio je prvom promidžbenom porukom koja iznad svega ističe samopouzdanje. Otkad se prvi put pojavila 1971., krilatica iz L'Oréala Paris postala je poziv na ujedinjenje potrošača oko marke i njihove samouvjerenosti. No to nije samo simbol samopouzdanja koje marka promiče.
Naše su glasnogovornice skup raznih uzora koji odražavaju snagu i samosvijest žene i nadahnjuju druge da ostvare svoje talente.Eva Longoria je feministička liderica u industriji zabave. Jane Fonda je feministička ikona u svojoj borbi za prava žena i ekologiju.Liya Kebede radi s Fondacijom Lemlem i pomaže afričkim ženama-obrtnicama povezujući ih s izvorima zdravstvene skrbi, naobrazbe i poslova.Doutzen Kroes je partnerica udruge "Elephant Crisis Fund" koja odvraća industriju od nasilja nad životinjama.
U svemu što radimo, mi u L’Oréalu Paris pokazujemo svoje feminističke vrijednosti na događanjima poput Women of Worth. Već mnogo godina, slavimo izvanredne žene koje svoje vrijeme dobrovoljno daruju kako bi služile svojim zajednicama. Događanje ovim ženama nudi visoko vidljivu platformu i značajno ih financijski podržava u njihovim akcijama.
USTANITE!
L’Oréal Paris se zalaže za jačanje uloge žena na svakom koraku njihova života. Javno uznemiravanje u izravnoj je suprotnosti s našom odlučnošću da uzdignemo osjećaj vrijednosti u žena. S udrugom Hollaback! i drugim lokalnim nevladinim organizacijama, muškarce i žene poizvamo da ustanu, da sirugno odgovore kada vide ili dožive uznemiravanje. Zajedno možemo stvoriti svijet u kojem će djevojčice i žene samouvjereno koračati u svijet bez uznemiravanja. Ovaj je cilj toga vrijedan." Delphine Viguier-Hovasse, Globalna predsjednica marke L’Oréal Paris.
Pokretanjem našeg međunarodnog programa "Ustanite", u suradnji sa stručnjacima iz nevladine udruge Hollaback!, želimo uvježbati milijun žena i muškaraca kako intervenirati kad svjedoče ili dožive uznemiravanje na javnom mjestu. Tako ćemo doprinijeti stvaranju kulture jednakosti, poštovanja i dostojanstva. Jer svi mi to zaslužujemo.
*Ipsos – Međunarodna anketa o spolnom uznemiravanju na javnim mjestima – L’Oréal Paris – travanj 2019.